DEPARTAMENT D'ÒPTICA, FARMACOLOGIA I ANATOMIA

Edificio optica presentación

Benvingut a la pàgina web del Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia (DOFA) de la Universitat d'Alacant. Aquest Departament està adscrit a la Facultat de Ciències però es troba situat en la primera planta de l'Edifici d'Òptica, que és el que apareix en la imatge.

Aquest Departament imparteix docència en diferents titulacions de la Universitat d'Alacant: Diplomatura i Grau en Òptica i Optometria, Diplomatura i Grau  en Infermeria, Diplomatura i Grau en Nutrició Humana i Dietètica, Enginyeria Tècnica de Telecomunicació: So i Imatge, Grau en Enginyeria en So i Imatge, Llicenciatura  i Grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport.

NOTÍCIES I ACTIVITATS

04/10/2019
Gran èxit de participació en la Nit Europea dels Investigadors

El passat 27 de Setembre el nostre departament va participar en la "Nit Europea dels Investigadors"

CulturaDivulgació científica
25/09/2019
El departament d'òptica, farmacologia i anatomia participa en la Nit Europea dels Investigadors

El nostre departament enguany va a participar en "La nit europea dels Investigadors" oferint una sèrie d'interessants experiències dirigides a tots els públics i que mostraran experiències d'òptica interessants, curioses i sorprenents.

10/05/2019
EL TERCER MILLOR GRAU EN ÒPTICA I OPTOMETRIA D'ESPANYA S'IMPARTEIX EN LA UNIVERSITAT D'ALACANT

En la darrera classificació de graus d'Espanya publicada pel periòdic "El Mundo", el grau d'òptica i optometria de la Universitat d'Alacant se situa en el tercer lloc.

11/10/2018
Seminari markennovy

En el context de l'assignatura OPTOMETRIA I CONTACTOLOGIA CLÍNICA de 4t curs del Grau en Òptica i Optometria, dimarts que ve 16 d'OCTUBRE de 2018, en l'aula OP/0001 a les 10:00 hores, tindrà lloc el seminari titulat: "Adaptació de lents de contacte en pacients prèsbites", impartit per la Sra. Yriana Fernández Otero...

Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia