DEPARTAMENT D'ÒPTICA, FARMACOLOGIA I ANATOMIA

Edificio optica presentación

Benvingut a la pàgina web del Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia (DOFA) de la Universitat d'Alacant. Aquest Departament està adscrit a la Facultat de Ciències però es troba situat en la primera planta de l'Edifici d'Òptica, que és el que apareix en la imatge.

Aquest Departament imparteix docència en diferents titulacions de la Universitat d'Alacant: Diplomatura i Grau en Òptica i Optometria, Diplomatura i Grau  en Infermeria, Diplomatura i Grau en Nutrició Humana i Dietètica, Enginyeria Tècnica de Telecomunicació: So i Imatge, Grau en Enginyeria en So i Imatge, Llicenciatura  i Grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport.

NOTÍCIES I ACTIVITATS

11/12/2018
ENGEGADA DEL VOLUNTARIAT VEIG VEIG

Anem a engegar el programa de Voluntariat VEIG VEIG coordinat des del Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia. Aquest programa s'engloba dins del Pla de Voluntariat AMB TU+UA

05/12/2018
VISIÓ i TREBALL 2018

Taller titulat VISIÓ i TREBALL

27/11/2018
LENTS DE CONTACTE TINTADES, PELLOFES I PRÒTESIS OCULARS

D. Ignacio López Meca de l'empresa MECA PATOLOGIA OCULAR, ha sigut l'encarregat d'impartir el seminari: LENTS DE CONTACTE TINTADES, PELLOFES I PRÒTESIS OCULARS.

05/11/2018
Setena jornada de formació organitzada per ESSILOR

Els nostres alumnes del 4 Curs del grau d'Òptica i Optometria a les SETENA jornada de formació organitzada per ESSILOR dins del programa formatiu Aula Oberta.

Informació sobre jornades, cursos, conferències...Jornades
22/10/2018
VÍDEO DIVULGATIU DE LA LABOR D'UN ÒPTIC OPTOMETRISTA

Amb motiu de la celebració del dia mundial de la visió la Universitat Saludable de la UA ha publicat un video divulgatiu sobre la labor que realitza un òptic-optometrista.

11/10/2018
Seminari markennovy

En el context de l'assignatura OPTOMETRIA I CONTACTOLOGIA CLÍNICA deº 4 curs del Grau en Òptica i Optometria, dimarts que ve 16 d'OCTUBRE de 2018, en l'aula OP/0001 a les 10:00 hores, tindrà lloc el seminari titulat: "Adaptació de lents de contacte en pacients présbitas", impartit per la Sra. Yriana Fernández Otero...

Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia