DEPARTAMENT D'ÒPTICA, FARMACOLOGIA I ANATOMIA

Edificio optica presentación

Benvingut a la pàgina web del Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia (DOFA) de la Universitat d'Alacant. Aquest Departament està adscrit a la Facultat de Ciències però es troba situat en la primera planta de l'Edifici d'Òptica, que és el que apareix en la imatge.

Aquest Departament imparteix docència en diferents titulacions de la Universitat d'Alacant: Diplomatura i Grau en Òptica i Optometria, Diplomatura i Grau  en Infermeria, Diplomatura i Grau en Nutrició Humana i Dietètica, Enginyeria Tècnica de Telecomunicació: So i Imatge, Grau en Enginyeria en So i Imatge, Llicenciatura  i Grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport.

NOTÍCIES I ACTIVITATS

13/06/2019
Celia García i Vicente Camps en el programa "Avui per tí" d'INFORMACIÓ TV

Celia García i Vicente Camps van ser entrevistats el passat 29 de Maig en el programa de Televisió "avui per tí" d'INFORMACIÓ TV.

11/06/2019
OPTOINNOVA EN EL CANAL 8

El passat 24 de Maig Optoinnova va ser una de les notícies presentades en el canal de notícies de Canal 8

06/06/2019
LA NOSTRA COMPANYA DOLORES DE FEZ EN ELPAIS.ES

La nostra companya Dolores de Fez, membre de l'Associació de Dones Investigadores i Tecnòlogues, ha contribuït en la secció 'Nosaltres contestem' que publica El País.

05/06/2019
ELS NOSTRES ALUMNES VISITEN OFTÁLICA

Els alumnes del grau d'òptica i optometria van visitar la prestigiosa clínica oftalmológica OFTALICA i que és dirigida per l'eminent oftalmólogo el Doctor Enrique Chipont.

10/05/2019
EL TERCER MILLOR GRAU EN ÒPTICA I OPTOMETRIA D'ESPANYA S'IMPARTEIX EN LA UNIVERSITAT D'ALACANT

En el recentment ránking de graus d'Espanya publicat pel periòdic "El Mundo", el grau d'òptica i optometria de la Universitat d'Alacant se situa en el tercer lloc.

02/04/2019
VISITA DELS ALUMNES PREUNIVERSITARIS AlS NOSTRES LABORATORIS 2019

Com ja és conegut, durant els divendres del 2 trimestre els alumnes preuniversitaris de 2 de Batxillerat LOE i Cicles Formatius de FP de Centres de la nostra Província visiten alguns laboratoris del Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia.

25/01/2019
IV International Video Contest

Com ja és habitual, professors de l'Àrea de Farmacologia (DOFA) han convocat el Concurs Europeu de Videos, que en l'edició de 2019

11/10/2018