DEPARTAMENT D'ÒPTICA, FARMACOLOGIA I ANATOMIA

Edificio optica presentación

Benvingut a la pàgina web del Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia (DOFA) de la Universitat d'Alacant. Aquest Departament està adscrit a la Facultat de Ciències però està situat en la primera planta de l'Edifici d'Òptica, que és el que apareix en la imatge.

Aquest Departament imparteix docència en diferents titulacions de la Universitat d'Alacant: Diplomatura i Grau en Òptica i Optometria, Diplomatura i Grau  en Infermeria, Diplomatura i Grau en Nutrició Humana i Dietètica, Enginyeria Tècnica de Telecomunicació: So i Imatge, Grau en Enginyeria en So i Imatge, Llicenciatura  i Grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport.

NOTÍCIES I ACTIVITATS

28/07/2020
SIYO 2020

Ja està accessible la pàgina web de la pròxima edició del Congrés Internacional Online de Joves Optometristes SIYO 2020

CulturaInformació sobre jornades, cursos, conferències...GrausDivulgació científicaÒptica i OptometriaCongressos
14/05/2020
El professor del departament Ángel García entrevistat per la generació de materials multimèdia d'alta qualitat

El període de docència no presencial ha obligat el professorat a transformar en un temps rècord els materials docents de les assignatures que s'estaven impartint, utilitzant en la majoria dels casos aplicacions i eines accessibles des de casa.

03/03/2020
I Edició dels Premis Universitaris del Col·legi d'Òptics-Optometristes de la Comunitat Valenciana.

En aquesta edició, s'estableixen dos premis per als millors Treballs de Fi de Grau (TFG) relacionats amb la visió.

Concursos i premis
12/12/2019
JORNADA D'OPTOMETRIA CLÍNICA SANTA OTILIA 2019

Aquest divendres 13 de Desembre celebrarem La Jornada de Santa Otilia  que es celebra des de l'any 2007. L'objectiu principal d'aquesta Jornada, és sens dubte, el de reforçar la motivació de l'alumnat d'Òptica i Optometria cap a l'estudi de la seua titulació, pel tracte directe amb els professionals i la seua activitat quotidiana.

05/11/2019
Seminari Erica Briones

El pròcim dimecres 6 de novembre a les 10:00 hores se celebrarà el seminari: INTRODUCCIÓ A la METODOLOGIA QUALITATIVA APLICADA ALS ESTUDIS D'ÒPTICA I OPTOMETRIA, dirigit als estudiants del MOASV.

Ponent: Dra. Erica Briones Vozmediano

04/11/2019
Seminari MARK'ENNOVY

En el context de l'assignatura Optometria i Contactologia Clínica tindrà lloc un seminari a càrrec de l'empresa MARK'ENNOVY que porta per títol: MULTIFOCALES, UN MÓN NOU PER DESCOBRIR.

Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia