DEPARTAMENT D'ÒPTICA, FARMACOLOGIA I ANATOMIA

Edificio optica presentación

Benvingut a la pàgina web del Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia (DOFA) de la Universitat d'Alacant. Aquest Departament està adscrit a la Facultat de Ciències però es troba situat en la primera planta de l'Edifici d'Òptica, que és el que apareix en la imatge.

Aquest Departament imparteix docència en diferents titulacions de la Universitat d'Alacant: Diplomatura i Grau en Òptica i Optometria, Diplomatura i Grau  en Infermeria, Diplomatura i Grau en Nutrició Humana i Dietètica, Enginyeria Tècnica de Telecomunicació: So i Imatge, Grau en Enginyeria en So i Imatge, Llicenciatura  i Grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport.

NOTÍCIES I ACTIVITATS

25/01/2019
IV International Video Contest

Com ja és habitual, professors de l'Àrea de Farmacologia (DOFA) han convocat el Concurs Europeu de Videos, que en l'edició de 2019