DEPARTAMENT D'ÒPTICA, FARMACOLOGIA I ANATOMIA

edifici d'optica 03

Benvingut a la pàgina web del Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia (DOFA) de la Universitat d'Alacant. Aquest Departament està adscrit a la Facultat de Ciències, es troba situat en la primera planta de l'Edifici d'Òptica, que és el que apareix en la imatge.

Aquest Departament imparteix docència en diferents titulacions de la Universitat d'Alacant: Diplomatura i Grau en Òptica i Optometria, Diplomatura i Grau  en Infermeria, Diplomatura i Grau en Nutrició Humana i Dietètica, Enginyeria Tècnica de Telecomunicació: So i Imatge, Grau en Enginyeria en So i Imatge, Llicenciatura  i Grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport.

Prevenció Covid UA
circule-mà

22 setembre 2021

Nit europea de la Investigació

Membres del GOPV del nostre departament han presentat una activitat online dins del programa Mednight 2021 (la Nit Mediterrània de les Investigadores), l'objectiu de les quals és mostrar a la població la rellevància de la Ciència i la Investigació.
L'activitat porta per títol: "La percepció visual al servei del mal".