DEPARTAMENT D'ÒPTICA, FARMACOLOGIA I ANATOMIA

Edificio optica presentación

Benvingut a la pàgina web del Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia (DOFA) de la Universitat d'Alacant. Aquest Departament està adscrit a la Facultat de Ciències però es troba situat en la primera planta de l'Edifici d'Òptica, que és el que apareix en la imatge.

Aquest Departament imparteix docència en diferents titulacions de la Universitat d'Alacant: Diplomatura i Grau en Òptica i Optometria, Diplomatura i Grau  en Infermeria, Diplomatura i Grau en Nutrició Humana i Dietètica, Enginyeria Tècnica de Telecomunicació: So i Imatge, Grau en Enginyeria en So i Imatge, Llicenciatura  i Grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport.

NOTÍCIES I ACTIVITATS

12/12/2019
JORNADA D'OPTOMETRIA CLÍNICA SANTA OTILIA 2019

El pròxim 13 de desembre tindrà lloc la Jornada d'Optometria Clínica Santa Otilia 2019 en el Saló de Graus Alfredo Orts.

27/11/2019
LA NOSTRA ALUMNA GEMA CORPUS GUANYADORA EN LA 4a EDICIÓ DELS "PREMIS TALENT ÒPTIC UNIVERSITARI" D'ALAIN AFFLELOU

Gema Corpus Cremades arreplegava el guardó del "premi al Talent Òptic Universitari" d'ALAIN AFFLELOU

Concursos i premis
25/11/2019
EPIDEMIOLOGIA EN SALUT VISUAL

El dilluns 2 de desembre de 2019, en el marc de l'assignatura EPIDEMIOLOGIA EN SALUT VISUAL del Màster en Optometria Avançada i Salut Visual, tindrà lloc el seminari.

LENTS DE CONTACTE TINTADES, PELLORFES I PRÒTESIS OCULARS 2019

Sr. Ignacio López Meca de l'empresa MECA PATOLOGIA OCULAR, és l'encarregat d'impartir el seminari LENTS DE CONTACTE TINTADES, PELLORFES I PRÒTESIS OCULARS.

18/11/2019
LA CARRERA D'ÒPTIC-OPTOMETRISTA LA SEGONA PROFESSIÓ AMB MAJOR OCUPABILITAT D'ESPANYA

Tal com mostra l'article publicat per EL PAÍS, la carrera d'òptic-optometrista és la segona carrera amb major ocupabilitat d'Espanya.

ELS NOSTRES ALUMNES VISITEN LES INSTAL·LACIONS DE L'ONCE A ALACANT

El passat 30 d'octubre, els alumnes del grau d'òptica i optometria van visitar l'ONCE a Alacant, que treballa per la inclusió de persones cegues i amb discapacitat visual.

05/11/2019
Seminari Erica Briones

El pròcim dimecres 6 de novembre a les 10:00 hores se celebrarà el seminari: INTRODUCCIÓ A la METODOLOGIA QUALITATIVA APLICADA ALS ESTUDIS D'ÒPTICA I OPTOMETRIA, dirigit als estudiants del MOASV.

Ponent: Dra. Erica Briones Vozmediano

04/11/2019
Seminari MARK'ENNOVY

En el context de l'assignatura Optometria i Contactologia Clínica tindrà lloc un seminari a càrrec de l'empresa MARK'ENNOVY que porta per títol: MULTIFOCALES, UN MÓN NOU PER DESCOBRIR.

10/05/2019
EL TERCER MILLOR GRAU EN ÒPTICA I OPTOMETRIA D'ESPANYA S'IMPARTEIX EN LA UNIVERSITAT D'ALACANT

En la darrera classificació de graus d'Espanya publicada pel periòdic "El Mundo", el grau d'òptica i optometria de la Universitat d'Alacant se situa en el tercer lloc.

Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia