DEPARTAMENT D'ÒPTICA, FARMACOLOGIA I ANATOMIA

Edificio optica presentación

Benvingut a la pàgina web del Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia (DOFA) de la Universitat d'Alacant. Aquest Departament està adscrit a la Facultat de Ciències però es troba situat en la primera planta de l'Edifici d'Òptica, que és el que apareix en la imatge.

Aquest Departament imparteix docència en diferents titulacions de la Universitat d'Alacant: Diplomatura i Grau en Òptica i Optometria, Diplomatura i Grau  en Infermeria, Diplomatura i Grau en Nutrició Humana i Dietètica, Enginyeria Tècnica de Telecomunicació: So i Imatge, Grau en Enginyeria en So i Imatge, Llicenciatura  i Grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport.

NOTÍCIES I ACTIVITATS

13/06/2019
Celia García i Vicente Camps en el programa "Avui per tí" d'INFORMACIÓ TV

Celia García i Vicente Camps van ser entrevistats el passat 29 de Maig en el programa de Televisió "Hoy por ti" d'INFORMACIÓ TV.

11/06/2019
OPTOINNOVA EN EL CANAL 8

El passat 24 de Maig Optoinnova va ser una de les notícies presentades en el canal de notícies de Canal 8

05/06/2019
ELS NOSTRES ALUMNES VISITEN OFTÁLICA

Els alumnes del grau d'òptica i optometria van visitar la prestigiosa clínica oftalmològica OFTALICA i que és dirigida per l'eminent oftalmòleg el Doctor Enrique Chipont.

10/05/2019
EL TERCER MILLOR GRAU EN ÒPTICA I OPTOMETRIA D'ESPANYA S'IMPARTEIX EN LA UNIVERSITAT D'ALACANT

En la darrera classificació de graus d'Espanya publicada pel periòdic "El Mundo", el grau d'òptica i optometria de la Universitat d'Alacant se situa en el tercer lloc.

11/10/2018
Seminari markennovy

En el context de l'assignatura OPTOMETRIA I CONTACTOLOGIA CLÍNICA de 4t curs del Grau en Òptica i Optometria, dimarts que ve 16 d'OCTUBRE de 2018, en l'aula OP/0001 a les 10:00 hores, tindrà lloc el seminari titulat: "Adaptació de lents de contacte en pacients prèsbites", impartit per la Sra. Yriana Fernández Otero...

Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia