Tesi doctoral d'Esteban Caravaca

Dimarts passat 11 de Julio Esteban Caravaca Arens es va doctorar amb la tesi titulada "Optimització del càlcul de la potència corneal i de lents intraoculares en casos de patologia corneal ectásica" els directors de la qual van ser Vicente J Camps Sanchis i David P Piñero Llorens. El tribunal va estar format pels professors Alejandro Cerviño de la Universitat de València, Genís Cardona de la Universitat Politècnica de Catalunya i per María Teresa Caballero de la Universitat d'Alacant. La tesi presentada estava formada per 5 articles i els membres del tribunal van valorar molt positivament el treball realitzat al llarg d'aquests anys concedint la qualificació d'Excel·lent mancant conèixer si rebrà l'esment Cum Laude.

Amb aquesta tesi es tanca el programa de doctorat del Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia que durant tants anys a permès que molts alumnes es doctoren.

Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464