VICENTE CAMPS PREN POSSESSIÓ COM A DIRECTOR DEL DEPARTAMENT D'ÒPTICA, FARMACOLOGIA I ANATOMIA

En el dia d'avui Vicente Camps ha pres possessió com a director del departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia de la Universitat d'Alacant. Igual que va ocórrer en els anteriors quatre anys, Celia García serà la Secretaria de Departament. La intenció de l'equip directiu és seguir treballant durament per a mantenir tot el fins ara aconseguit, prestant especial atenció a la qualitat en l'ensenyament. Projectes com la jornada d'OPTOINNOVA, de SANTA OTILIA, el dia mundial de la visió, "veuen a fer pràctiques, les visites de secundària, etc, van a seguir sent un referent per a aquest equip directiu donada la gran acceptació que han tingut. Seguirem utilitzant el nostre Facebook, pàgina web i Twitter com a mitjans de comunicació i difusió de totes les accions que es desenvolupen en el nostre departament. Seguirem apostant pels nostres grups de recerca donant el màxim suport possible tant econòmic com de gestió.

Sens dubte, que ens esperen quatre anys plens de nous reptes i treball que estem disposats a afrontar amb un gran il·lusió i compromís i de la mà de tots aquells que conformen aquest departament.

Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464