• EL TERCER MILLOR GRAU EN ÒPTICA I OPTOMETRIA ..PANYA S'IMPARTEIX EN LA UNIVERSITAT D'ALACANT

EL TERCER MILLOR GRAU EN ÒPTICA I OPTOMETRIA D'ESPANYA S'IMPARTEIX EN LA UNIVERSITAT D'ALACANT

En la darrera classificació graus d'Espanya publicada pel periòdic "El Mundo", el grau d'òptica i optometria de la Universitat d'Alacant se situa en el tercer lloc, tan sol per darrere dels graus impartits en la Complutense de Madrid i en la Politècnica de Catalunya. Aquesta posició no fa més que destacar i ressaltar la gran qualitat del nostre títol que sens dubte és fruit del gran esforç i treball dels quals ens dediquem a ell diàriament. Són molts anys treballant per i per als alumnes, millorant la docència, les instal·lacions i els serveis que prestem als alumnes. A tot açò, cal sumar el plus en formació que reben els nostres alumnes en poder assistir i participar en les ja consolidades jornades d'OPTOINNOVA i SANTA OTILIA , així com la participació en activitats com el Dia Mundial de la Visió. Estem convençuts que tot açò ha contribuït al fet que hàgem passat en pocs anys a ocupar el tercer lloc.

La nostra intenció és seguir treballant amb la idea de millorar si cap encara més la formació dels nostres alumnes i és per açò que aquesta notícia no fer més que donar-nos motius per a no decaure en l'intent.

Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia