ELS NOSTRES ALUMNES VISITEN OFTÁLICA

Reproducir

Els alumnes del grau d'òptica i optometria van visitar la prestigiosa clínica oftalmològica OFTALICA i que és dirigida per l'eminent oftalmòleg el Doctor Enrique Chipont.

Com ve ja sent habitual, els alumnes que participen en l'assignatura "Alternatives a la Compensació Visual" tenen la possibilitat de visitar una de les clíniques oftalmológicas de la ciutat d'Alacant. En aquestes visites, tant els optometristas com els oftalmólogos de la clínica ensenyen als nostres alumnes els principals avanços de la clínica tant en tècniques diagnòstiques com en instrumental. Sens dubte, que es tracta d'una gran oportunitat per a conèixer de primera mà una de les eixides professionals més sol·licitades per a un òptic-optometrista.

Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia