Santa de Optometria Clínica Santa Otilia 2019

Aquest divendres 13 de Desembre celebrarem La Jornada de Santa Otilia  que es celebra des de l'any 2007. L'objectiu principal d'aquesta Jornada, és sens dubte, el de reforçar la motivació de l'alumnat d'Òptica i Optometria cap a l'estudi de la seua titulació, pel tracte directe amb els professionals i la seua activitat quotidiana.

D'aquesta manera, els futurs òptic-optometristes coneixeran de primera mà les possibles eixides professionals. Però és que a més, enguany i com a novetat comptem amb la col·laboració del Col·legi d'Òptics i Optometristes de la Comunitat Valenciana (COOCV) que s'encarregaran d'explicar quina és la seua funció i quins són els avantatges de la col·legiació. A més, intervindran en una xarrada que advoca per la importància de l'evidència científica en la pràctica professional.

Finalment i com ja és habitual, seran presentats els millors treballs fi de màster i de grau del curs 2018-19. Sens dubte, una oportunitat única que els alumnes puguen aprendre i conèixer quin serà un dels seus possibles reptes acadèmics a l'hora de finalitzar el grau o el màster.

Cartel Santa Otilia 2019

Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia