• I Edició dels Premis Universitaris del Col·le..ics-Optometristes de la Comunitat Valenciana.

El col·legi d'òptics i optometristes de la comunitat valenciana (COOCV) presenta la I Edició dels Premis Universitaris del Col·legi d'Òptics-Optometristes de la Comunitat Valenciana.
En aquesta edició, s'estableixen dos premis per als millors Treballs de Fi de Grau (TFG) relacionats amb la visió. Podrà participar tot l'alumnat, matriculat en el curs anterior en el Grau d'Òptica i Optometria, quehaya presentat i defensat el TFG en alguna de les universitats de la Comunitat Valenciana que imparteixen els estudis.
La dotació de cadascun dels premis consistirà en:
 Diploma amb certificat del premi.
 Obsequi d'un kit d'iniciació compost per retinosocopio i oftalmoscopi.
 Col·legiació subvencionada 100% durant 12 mesos (import de la quota d'alta de 212€ més la col·legiació
anual 320€. Total: 532€). Aquest benefici es farà efectiu en el moment en el qual la col·legiació puga
emportar-se a efecte, en haver-se complit els requisits necessaris per a això (obtenció del grau).
  Accés subvencionat 100% a la formació del COOCV durant un any.
  Publicació en la revista Gaseta d'Optometria i Òptica Oftàlmica.

Tota la informació la podeu veure en el fullet corresponent o accedint a l'enllaç

Premis TFG

Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia