Seminari ICL EVO de STAAR SURGICAL

El passat 19 de maig els nostres alumnes del màster en OPTOMETRIA AVANÇADA I SALUT VISUAL, dins de l'assignatura Noves Tècniques de Compensació Visual van rebre un interessant seminari online sobre les lents ICL EVO de STAAR SURGICAL.

El seminari va ser impartit per Jorge Calvo, Medical Scientific Communication Manager de l'empresa Staar Surgical. Durant el seminari els nostres alumnes van aprendre tots els aspectes teòrics sobre les lents de càmera posterior ICL, el procés d'implantació d'aquestes lents, així com els principals resultats obtinguts amb aquesta mena de lents.

Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia