Divendres de portes obertes

Centenars d'alumnes visiten els laboratoris d'Òptica en el programa "divendres de portes obertes". Molts dels alumnes han reconegut que després d'aquesta visita veuen el grau d'òptica i optometria com una bona opció per als seus estudis.

Com ja ve fent durant els últims anys, el Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia participa en el programa "divendres de portes obertes". Aquesta activitat va dirigida a alumnat deº 2 de batxillerat i de cicles formatius de FP de centres de la província d'Alacant. En ella l'alumnat que ha triat l'opció d'estudis de Ciències o Ciències de la Salut, pot visitar les nostres instal·lacions i recursos durant un temps aproximadament de 40 minuts.

Enguany els alumnes han pogut visitar els laboratoris de Tecnologia, Optometria, Òptica Fisiològica i Contactologia, així com el d'Anatomia. A més, han vist un vídeo sobre les activitats que es desenvolupen en la Titulació d'Òptica i Optometria.

Molts dels alumnes han reconegut que després d'aquesta visita veuen el grau d'òptica i optometria com una bona opció per als seus estudis, ja que desconeixien les possibilitats que aquesta professió oferia.

Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia