• DONACION DE LENTICON DE LES 40 CAIXES DE PROV..L TÍTOL D'EXPERT EN LENTS ESCLERALES I ORTO-K

DONACION DE LENTICON DE LES 40 CAIXES DE PROVA DE LENTS ICD I CRT Als ALUMNES DEL TÍTOL D'EXPERT EN LENTS ESCLERALES I ORTO-K

Dissabte passat 11 de Març l'OSCAR TOLEDÀ, director executiu de LENTICON, va fer lliurament de 20 caixes de prova de lents ICD i 20 de CRT als alumnes que estan cursant el títol d'expert en lents esclerales i orto-k organitzat conjuntament per l'empresa LENTICON i la Universitat d'Alacant. Amb aquest acte l'empresa LENTICON compleix amb el compromís adquirit a través del conveni signat amb la UA de donar les caixes de proves als alumnes perquè puguen utilitzar-les en els seus negocis. Aquestes caixes està valorades en 3100 euros la qual cosa no fa més que reafirmar el gran esforç que està realitzant LENTICON i la multinacional PARAGON (lider de venda en lents esclerales en USA) perquè els alumnes reben la millor formació possible i que açò repercutisca directament en la rendibilitat dels seus negocis.

Durant l'acte de lliurament RAFAEL MARTÍNEZ, director internacional de vendes de PARAGON, va agrair a tots els alumnes la seua presència en el curs i els va explicar que eren la primera promoció a Europa que anava a rebre un títol similar al que PARAGON està realitzant des de fa anys a Estats Units conjuntament amb altres universitats americanes. També va agrair l'esforç realitzat per la UA per fer possible aquest projecte a Europa.

Esperem que aquesta iniciativa se seguisca mantenint en futures edicions posat que és unànime l'opinió dels alumnes quant a la qualitat en la formació que estan rebent.

Donacion Lenticon 2017
donacion lenticon 2017 02
donacion lenticon 2017

Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia