• La investigadora del Departament d'Òptica, Fa..onal Society for Optics and Photonics (SPIE)"

La investigadora del Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia Inmaculada Pascual, triada "Fellow Member" de "The International Society for Optics and Photonics (SPIE)"

La Societat Internacional per a l'Òptica i la Fotònica (SPIE) ha triat "Fellow Member" a la catedràtica d'Òptica de la UA i investigadora del Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia, Inmaculada Pascual, en reconeixement a la seua experiència i assoliments professionals en el camp de l'òptica i la fotònica, i en particular per les seues contribucions en materials holográficos, emmagatzematge òptic de la informació, òptica difractiva i òptica visual.

Actualitat Universitària

Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464