Santa Otilia VII Jornada d'Optometria Clínica

Jornades Santa OtiliaJornades de Santa Otilia

Divendres passat 13 de desembre, es va celebrar la VII Jornada d'Optometria Clínica, coincidint amb el dia de Santa Otilia, patrona dels òptics-optometristas.
Les conferències, patrocinades per la Clínica Oftálica, van estar centrades en diferents casos clínics: estrabismes, cirurgia refractiva i de cataractes, glaucoma, i van resultar de gran interès per als alumnes de Grau en Òptica i Optometria i del Màster en Optometria Clínica i Visió.

El Degà de la Facultat de Ciències, D. Andreu Bonet, i el Vicerector d'Ordenació Acadèmica i professorat, D. José Vicente Cabezuelo, van ressaltar la importància d'aquestes Jornades, que permeten acostar a l'alumnat a la realitat del seu futur professional, i van agrair al Dr. Enrique Chipont i el seu equip, el seu
col·laboració amb el Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia, i amb la Facultat de Ciències.

Per la seua banda, el Director del Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia, D. Vicente Camps, va expressar el seu desig de mantenir aquesta Jornada en els pròxims anys i va agrair als ponents la seua contribució perquè l'òptic-optometrista siga un professional, cada vegada millor valorat per la societat.

Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia