• SEMINARI EN LA CLÍNICA VISSUM ALACANT PER ALS.. MÀSTER EN OPTOMETRIA AVANÇADA I SALUT VISUAL

SEMINARI EN LA CLÍNICA VISSUM ALACANT PER ALS ALUMNES DEL MÀSTER EN OPTOMETRIA AVANÇADA I SALUT VISUAL

Els nostres alumnes del màster i dins de l'assignatura "PROCEDIMENTS CLÍNICS ESPECÍFICS PER A CASOS PATOLÒGICS ESPECIALS" la professora responsable dels quals és INMACULADA CABEZOS JUAN han rebut el seminari %u201CTALLER PRÀCTIC: MANEIG DE LES DIFERENTS TÈCNIQUES DIAGNÒSTIQUES MÉS UTILITZADES EN L'EXPLORACIÓ DEL SEGMENT ANTERIOR I DIOPTRIO OCULAR%u201D, organitzat per l'empresa VISSUM ALACANT.

El seminari va versar sobre el coneixement i maneig pràctic de les diferents tècniques diagnòstiques més utilitzades en l'exploració del segment anterior ocular. Es van revisar també tècniques més sofisticades i/o noves amb aquesta mateixa fi i altres orientades a l'estudi aberrométrico del dioptrio ocular. Així mateix, es van revisar casos patològics explorats amb cadascuna de les tècniques diagnòstiques. D'altra banda, es va intentar transmetre a l'alumne l'experiència del treball en un equip de salut multidisciplinària.

Per a tot açò, sempre es compta amb la presència de diferents professionals dins del mateix equip de salut ocular: personal mèdic, optometristas clínics i optometristas del departament de R+D+I. Concretament enguany han col·laborat activament en el seminari: el Dr. JORGE VA ALIAR I SANZ ( col·labora en l'organització docent de l'esdeveniment des del seu inici en totes les seues edicions); el Dr. JORGE VA ALIAR DEL BARRI (encarregat de la presentació) i ANA BELÉN PLAZA PUCHE (optometrista del departament de R+D+I) que juntament amb Inmaculada Cabezos, van ser les encarregades de la part pràctica del seminari.

Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464