• Seminari formatiu extracurricular "Visita dem..iva de la sala de dissecció anatòmica humana"

"Més d'un centenar d'alumnes, dels Graus d'Infermeria i Nutrició Humana i Dietètica de la Facultat de Ciències de la Salut, han assistit al Seminari formatiu extracurricular "Visita demostrativa de la sala de dissecció anatòmica humana", realitzat els dies 9 i 10 de maig de 2017 en la Sala de dissecció de l'Edifici Sever Ochoa de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, en el Campus de Sant Joan. Aquesta activitat va ser organitzada pels professors de l'àrea d'Anatomia i Embriologia Humana del Dpto. d'Òptica Farmacologia i Anatomia, els doctors Antonia Angulo Jerez, José Víctor García Velasco, Maria Violeta Gómez Vicente i Eva Ausó Monreal, amb la col·laboració del Dr. Francisco Sánchez del Camp, Catedràtic d'Anatomia i Embriologia Humana de la Facultat de Medicina de la UMH i de tot el personal tècnic de la Sala de dissecció, Alfonso Sanchez de la Blanca, Paula Ortuño i Rubén Garcia.

Durant les 2 hores que va durar el seminari, els alumnes van tenir l'oportunitat de conèixer detalls sobre els processos de donació i embalsamamiento de cadàvers, observar la demostració explicativa de la dissecció anatòmica de cadàvers humans, fer un estudi anatòmic directe de diversos òrgans cadavéricos humans, visitar l'osteoteca i veure diferents etapes gestacionales del desenvolupament embrionari".

Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464