STAAR SURGICAL REALITZA UN SEMINARI TEÒRICOPRÀCTIC ALS NOSTRES ALUMNES

El passat 12 d'Abril els nostres alumnes del màster en OPTOMETRIA AVANÇADA I SALUT VISUAL van rebre un més que interessant seminari teòric-pràctic sobre les lents ICL de STAAR SURGICAL.

El seminari fué impartit per Alicia Ranz i per Tatiana Vidal. Durant el seminari els nostres alumnes van aprendre tots els aspectes teòrics sobre les lents de càmera posterior ICL i posteriorment van poder realitzar una activitat en el qual van practicar la introducció de les lents ICL en l'injector. Sens dubte una gran experiència la que els nostres alumnes van rebre.

Reproduir

Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia