Visita demostrativa de sala de dissecció anatòmica humana

Quasi un centenar d'alumnes, dels Graus d'Infermeria i Nutrició Humana i Dietètica de la Facultat de Ciències de la Salut, han assistit al Seminari formatiu extracurricular %u201CVisita demostrativa de sala de dissecció anatòmica humana%u201D, realitzat els dies 2, 4 i 5 de juny de 2014 en la Sala de dissecció de l'Edifici Sever Ochoa de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, en el Campus de Sant Joan. Aquesta activitat va ser organitzada pels professors de l'àrea d'Anatomia i Embriologia Humana del Dpto. d'Òptica Farmacologia i Anatomia, els doctors Antonia Angulo Jerez, José Víctor García Velasco i Eva Ausó Monreal, amb la col·laboració del Dr. Francisco Sánchez del Camp, Catedràtic d'Anatomia i Embriologia Humana de la Facultat de Medicina de la UMH i personal tècnic de la Sala de dissecció.

Durant les 2 hores que va durar el seminari, els alumnes van tenir l'oportunitat de conèixer detalls sobre els processos de donació i embalsamamiento de cadàvers, observar la demostració explicativa de la dissecció anatòmica de cadàvers humans i fer un estudi anatòmic directe de diversos òrgans cadavéricos humans.

Departament d'Òptica, Farmacologia i Anatomia