Maria del Mar Seguí Crespo

MARÍA DEL MAR SEGUÍ CRESPO

Doctora en Salut Pública per la Universitat d'Alacant, Diplomada en Òptica i Optometria per la Universitat d'Alacant i Llicenciada en Documentació per la Universitat Oberta de Catalunya. Professora Titular de la Universitat d'Alacant, en la qual treballa com a docent i investigadora des de 1989. Imparteix docència en el Grau en Òptica i Optometria, així com en el Màster en Optometria Clínica i Visió. Durant els primers anys va desenvolupar la seua activitat investigadora en treballs relacionats amb l'òptica oftàlmica i l'òptica fisiològica aplicades a l'àmbit optomètric. Més recentment, va iniciar una nova línia de recerca dedicada a la Salut Visual dels Treballadors, duent a terme diversos projectes de recerca finançats, sobre la vigilància de la salut visual dels treballadors d'ordinador que estan exposats a altres factors de reg com l'ús de lents de contacte, entre uns altres. Aquesta línia de recerca s'emmarca en la línia de Salut Laboral del Grup de Recerca de Salut Pública de la Universitat d'Alacant, del que forma part des de 2008. És autora de diversos articles publicats en revistes d'impacte en les categories Ophthalmology i Public, Environmental & Occupational Health, i compta amb experiència en l'organització de cursos, jornades i congressos, concretament ha sigut membre col·laborador en l'organització d'OPTOINNOVA des dels seus inicis en 2012.

OPTOINNOVA

Carretera Sant Vicent s/n