L'EXCELENTÍSIMO RECTOR MAGNÍFIC DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT I L'IL·LUSTRÍSSIM DEGÀ DE CIÈNCIES INAUGURARAN OPTOINNOVA 2015

Excelentísimo Rector Magnífic Don Manuel Palomar Sanz Il·lustríssim Degà de Ciències Don Luis Gras García

L'Excelentísimo Rector Magnífic Don Manuel Palomar Sanz i l'Il·lustríssim Nou Degà de Ciències Don Luis Gras García inauguraran les jornades d'OPTOINNOVA 2015.

Una any més la Universitat d'Alacant ha mostrat el seu suport a la celebració a les nostres jornades en ser el Rector i el Degà de Ciències els encarregat de la seua inauguració.

Sens dubte que aquest suport institucional és de summa importància per a l'organització posat que no fa més que afermar un projecte que tracta de col·locar a la Universitat d'Alacant com un dels referents nacionals en la formació del sector de l'òptica i l'optometria.