Raul Montalban Llamusi i Jaime Javaloy Estañ

Currículum

Raúl Montalbán Llamusí, és Graduat en Òptica i Optometria per la Universitat d'Alacant; Màster en Optometria avançada i ciències de la visió en 2009 i va aconseguir el grau de Doctor per la Universitat d'Alacant en 2013. Amb més de 15 anys en l'àmbit de l'optometria clínica, en l'actualitat desenvolupa la seua activitat diària principalment en l'àrea de la cirurgia refractiva de Clínica Baviera d'Alacant. A més col·labora en altres unitats de la pròpia clínica com són la Unitat de retina i la Unitat d'oftalmologia pediàtrica i estrabisme. Ha participat i publicat diversos articles científics la majoria relacionats amb la cirurgia refractiva. En l'àmbit de la cooperació internacional ha participat en diverses campanyes humanitàries quirúrgiques per a eradicar la ceguesa amb l'ONG per al desenvolupament Visió Sense Fronteres.

Currículum

El Dr Jaime Javaloy Estañ és director mèdic de Clínica Baviera Alacant i exerceix en l'actualitat la seua labor assistencial en el Departament de Cirurgia Refractiva i Segment Anterior d'aquest centre. Llicenciat en Medicina i Cirurgia, té el grau acadèmic de Doctor en Medicina, ha treballat com a Professor Associat d'Oftalmologia en la Universitat Miguel Hernández i col·labora en l'actualitat com a professor del master d'oftalmologia de la Universitat CEU Cardenal Herrera. Ha desenvolupat tasques de Recerca i en la Divisió d'Oftalmologia de la Universitat Miguel Hernández dirigint diverses tesis doctorals i publicant més de noranta articles i vint-i-cinc capítols de llibres en l'àmbit de la Recerca Clínica en Oftalmologia. És avaluador d'articles de Recerca per a deu revistes indexades amb índex d'impacte. Ha participat i coordinat més de vint projectes d'ajuda humanitària a països en vies de desenvolupament des de 1996.

Resumeixen Ponència: Influència i maneig de l'asfericida en cirurgia amb laser excimer

La modificació de la morfologia corneal realitzada amb làser Excimer en la cirurgia refractiva millora de manera quantitativa la visió dels pacients, però pot induir efectes que interferisquen de manera directa en la qualitat de la seua visió. Un dels paràmetres que descriuen la geometria de la curvatura corneal és l'asfericidad que està íntimament lligada amb la quantitat d'aberració esfèrica corneal. Aquests paràmetres es revisaran així com la seua influència en pacients intervinguts de cirurgia refractiva amb làser Excimer.

OPTOINNOVA

Carretera Sant Vicent s/n